it has been a year, the refusal, you, him, denial. Everything, itried my best to have somthing to fade your face away but you know admiring may the best way to enjoy your kindness and love
Whenever i did shit, one thing across my mind. yea it was you! maybe i didnt say it was failure, cz actually i enjoyed it.
Listening to November Spawned a Monster (2010 Remaster) by Morrissey

Sleep on and dream of Love
because it’s the closest you will get to love.

Kapan? – Preview it on Path.

blame

i wouldn’t blaming anyone for any kind of reason why do you guy’s hate me.

There will come an era which i could shown mine and my true self Cite Arrow OTAX
another kimochi ~

another kimochi ~

(Source: emiruma)

pahanya gede juga gpp lah seumuran, oy gw pelet ye

pahanya gede juga gpp lah seumuran, oy gw pelet ye

(via imbanana)

kimochiiiiiii ~

kimochiiiiiii ~

(via devonjohnsonworld)

eumm pake sweater doang, gausah ribet ribet udah cucok

eumm pake sweater doang, gausah ribet ribet udah cucok

(Source: natty723)

lick me :P

lick me :P

(Source: 8369)

pas sekolah, bibitnya bagus

pas sekolah, bibitnya bagus

(Source: livedoor.blogimg.jp, via nock-nock-nock)

waduhhhh iniiii ga pake make up aja udah gini gimana kalo pake lingerine ya, haha jajan mata terus ya allah

waduhhhh iniiii ga pake make up aja udah gini gimana kalo pake lingerine ya, haha jajan mata terus ya allah

(Source: 8369)

tomboy tapi asyik masih cakep ga kayak band sebelah

tomboy tapi asyik masih cakep ga kayak band sebelah

(Source: aimeeeecccc)

elegan!!!! susahhh cewe yang make up nya tipis tapi bisa elegan kebanyakan menor dempul sana sini ga cakep malah norak

elegan!!!! susahhh cewe yang make up nya tipis tapi bisa elegan kebanyakan menor dempul sana sini ga cakep malah norak

(Source: 8369)

hemmm siapa yang ga gemes dikedipin model gini mau rambut panjang pendek botak boleh juga kali ya ni cewek

hemmm siapa yang ga gemes dikedipin model gini mau rambut panjang pendek botak boleh juga kali ya ni cewek

(Source: fuckyeahjoyuu)